vineri, 3 iulie 2009

Ziua mea cu putza!

Da, azi e una din acele zile in care imi doresc sa am putza, adica sa fiu baiat; si asta nu din cauza idiotului care m-a claxonat si a iesit jumatate pe geamul masinii strigandu-mi "ce ti-as face..."...nu!...pentru el imi doresc ziua mea cu muschi. Dar sa revenim...sa fiu baiat imi doresc de cand eram mica..mica...mititica.
Copilaria mi-am petrecut-o la tara, intr-un sat din Vrancea, in perioada aceea imi doream sa fiu baiat cand era zi de baie. O data pe saptamana...sau depinde de cat de jegosi eram, bunicii ne faceau baie mie si fratelui meu.
Eu aveam parul lung, el nu. Pe mine ma pieptanau cand isi aduceau aminte(de obicei dupa baie)...pe el, nu era nevoie. Eu plangeam cu lacrimi de crocodil de 1500 de kile, el nu.
Au trecut anii, am inceput scoala, am venit la capitala....si pe la 14, 15 ani, recunosc ca a fost perioada in care imi doream aproape in fiecare zi sa fiu baiat. De ce?...paiii.....fata?... 14 ani?..era de ajuns parintilor sa-mi impuna o ora de venit acasa seara inadmisibila pentru mine....Ce ma durea mai tare era ca si fratemio, mai mic decat mine intra in casa la aceeasi ora ca mine....nu-i corect....io mai mare, mai tarziu...el mai mic, mai devreme. Si acum cred ca mi s-a facut o nedreptate!
Apoi au venit pe rand: menstruatie, purtat sutien, epilat, pensat....si toate cele. As avea ce sa comentez si despre celelalte, dar azi vreau putza din cauza ca e zi de defrisat. Azi e zi de jumulit si sufar ca de fiecare data.... ziua de azi nu face exceptie!
Le mai aud pe unele "io vreau sa arat bine pentru mine, nu pentru iubitul meu!". Sa mori tu!?! Esti in extaz cand iti smulgi benzile de ceara de pe picioare. nu mai vorbesc de axila! Io nu-s in niciun extaz! Pe mine ma doare, si doare al drecu' de tare! Nu mai poti de bine cand esti " pe stop"(zic pe stop de la 14 ani, am aflat mai tarziu de ce se spune asa!) dar ai intalnire la care tre sa imbraci fustita alba...pentru ca stii cat de mult ii place lui. In schimb tu ai dureri de burta, de mijloc si mai stai si cu morcovul bagat de frica caci te-ai putea trezi cu o pata de toata frumusetea! Aaa ...si pantofii, sa nu uitam pantofii cu toc de 20cm care se asorteaza cu fustita cea alba, nu-i asa ca te simti extraordinar in ei?
Dupa ce ca e durerea, ma omoara si toate etapele acestui ritual: pregatirea terenului pentru defrisare, actiunea in sine de defrisare si finisarea terenului dupa ce tocmai a fost defrisat( gen cremuire...fetele stiu!). Daca le fac pe toate: epilat, pensat, manechiura, pedichiura...fiecare cu etapele neparat necesare....ohh!
Dar de ce aleg totusi varianta aceasta, pentru ca celelalte imi provoaca alergie...si tre sa fie facute si mai des....deci durere sa fie!
De aceea zic....barbatii nu-s nevoiti sa faca toate nebuniile astea!! Cea mai mare durere pe care o poate avea un barbat(vorbim de durere fizica) este durerea de dinti, desi daca sunt intrebati spun ca nimic nu se compara cu o lovitura intre picioare! Dar, oficial, durerea de dinti ii darama. Stim insa cu totii, macar din auzite, ca durerile nasterii sunt cele mai grele. Deci da!...uneori vreau putza!


P.S: Nu io sunt draguta ce poarta fustita alba si tocurile de 20....

Un comentariu: