vineri, 17 iulie 2009

E clar!

....am nevoie disperata de vacanta!
Binee....io simt nevoia de vacanta mai demult, adica de vreo luna, da' de....sefu-i sef si da concediu cand vrea muschiu' lui. Doar d'aia-i sef, nu? Mie imi place sa-i zic vacanta nu concediu....concediu mi se pare....trist si o chestie strict intinsa pe o anumita perioada de timp. Cum ziceam....vacanta...suna mai....nush cum....altfel...mai vesel....suna mai a libertate, sa zicem...cu toate ca e aceeasi mancare de peste! Sau vacanta e cand iti iei liber cand vrea muschiu' tau? Cre' ca asa-i!
Da, deci am nevoie de vacanta! Mai e putin... o saptamana, 4 zile, 11 ore, 42 min, 12 sec....11 sec...10 sec! Si gata! O luna de vacanta...

Cum mi-am dat seama ca mai am putin si o iau pe aratura? Pai, aseara ca orice microbist, m-am instalat comod in fata tvului, meci...Steaua- Ujpest....Bai, si ma ia un cascat....si inca unu' si tot asa...oricum am vazut vreo 10 min legate din meci... si adorm! Cum ziceam, sunt microbista !
D'odata...zgomot(alarma de la telefon???)... lumina aprinsa...teveul deschis(vorbeau unii)...sotul meu vorbea la telefon..".Da, acu' plec!" ....io zapacita!
Toate imi ziceau ca-i deja dimineata....lumina aprinsa, teveul deschis, sotul meu vorbind la telefon, io zapacita!

"Ce fac?..Aaaa tre' sa-i calc o camasa! Baga-mi-as, mi-a fost lene aseara!....Sau sa fac dush mai intai? Cand ma-sa s-a facut asa repede dimineata?"....stand in mijlocul patului cu fata schimonosita din cauza luminii care ma deranja ingrozitor.

In sfarsit ma vede "cineva"..."Ma duc sa-i dau cheile lui...Vin repede!"
Vin?...Repede?.....adica nu pleaca si se intoarce abia deseara??....ma uit la ceas....22.30!
Adica... e inca joi?....Chiar, cat s-a terminat meciul?.....neah, aflu maine, mi-e somn...si noaptea-i abia la inceput!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu