miercuri, 29 iulie 2009

Ce-mi place!!!

Mai e un pic...un picut si o sa vina perioada in care imi place cel mai mult orasul in care locuiesc!
Da!....decat maine nu-i poimaine....si poimaine e zi mare!...E ziua in care imi place cel mai mult Bucurestiul.

O sa zambesc cacateilor de pe aleea din spatele blocului pe care tre' sa-i ocolesc in fiecare dimineata(nu reusesc intotdeauna performanta de ai ocoli chiar pe toti), o sa vorbesc frumos haitei de caini(vreo 7) care ma intampina la iesirea din bloc...intotdeauna tre' sa fie unu' smecher si cu gura mare...care sa ma latre, o sa-mi cumpar bilet de tramvai si la dus si la intors de la serviciu, o sa iubesc traficul de dimineata, o sa inspir luuunggg si profund transpitatia lu' nenea(tanti) de langa mine si apoi o sa zambesc, o sa iubesc fiecare grad din termometru(chiar daca vor fi 40...stiu sunt un izvor de iubire!!). Si ce daca langa mine e cineva care asculta manele la telefon pe difuzor? Ce daca? O sa zambesc! Probabil o sa si fredonez! Ce daca pierd troleul? Vine altul ...in 20 de minute! Intre timp pot admira cosul de gunoi...e plin...s-au adunat mustele si-l bazaie ... si cosul si pe cei ce stau in apropierea lui. Ce daca o sa ma enervez la munca? Ora 6 seara si io nu am mancat inca? Ce daca? Sigur nu o sa pot manca nimic! O sa rad la toate glumele tampe care o sa le aud la serviciu! Si o sa rad cu pofta! Ce daca o sa fie o zi de tot cacatu'!?!

E ziua in care iubesc Bucurestiul!
De ce??? Pentru ca plec! Plec in vacanta o luna inteaga! Plec!
Ahhh, ce iubesc orasul asta! Pe cuvant de bucuresteanca...

PS: Ministreasa turismului, tanti Nutzi, vrea sait pentru promovarea turismului romanesc!
Ggici ghicitoarea mea...cat costa sa faca saitul?...300 mii euro!
Ghici ghicitoarea mea ...pentru realizarea carui alt sait din lume s-au dat mai multi bani?...Google!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu