joi, 9 iulie 2009

Stan si Bran cu gasca la teatru

Vreau la teatru, dar vreau sa vad o anumita piesa. Stiu ca se joaca de mult timp, deci tre sa fie ceva interesant! Bine....mie mi-a placut titlul...si vad afis zilele trecute la metrou. Miercuri 08 iulie, ora 21 la terasa "La motoare" ....."Dragostea dureaza 3 ani".
Dau sfoara in tara, ne adunam vreo 5 si gata!...ne intalnim direct acolo.Cine ajunge primul ia bilete pentru toti...
Ajung prima...e coada la lift, o iau pe scari...mare greseala, pe la etajul 2 simt nevoia sa fiu impinsa..am spus doar ca nu am conditie fizica nici macar sa urc 4 etaje! Asud toata...ce-as bea o bere rece!!! Lasa...intai sa gasesc un loc cat mai bun...cele mai bune deja sunt luate.... aglomerat!...Uauu ce de iubitori de teatru...si toti cu o bere in fata! Ce-as vrea si io ....aaaa am mai zic o data???....Da' un' sa plec, imi iau astia masa!
Imi sun sotul...."Hai odata!"....." Aaa, pai sunt de 5 min la Inter in parcare si am vazut ca e 6 lei/ora parcarea!"
"Esti nebun, am castigat cumva la loto de parchezi la Inter? Hai ca mi-e si sete!Apropo..cre' ca-i intratea libera, ca nu m-a intrebat nimeni de sanatate!"
A trebuit sa plateasca cei 6 lei la receptie ...intinde o hartie de 10 lei..si ca omu' normal asteapta restul. Receptionerul ii zice ca n-are marunt...."aaa pai am io 1 leu....asa ai ?"...apoi a parcat la 1,5lei....

Am luat bere la pahat de 3,5l...bere pana la 3,1l ..restu' spuma! Dar merita tinand cont ca era coada si io eram a 248-a!
Buuun, acu' poa' sa-nceapa piesa!...
Vin si restu' si cu ei inca juma de Bucuresti! Bah, chiar ca-i tare piesa asta....ia uite si oameni trecuti usor de prima tinerete....hai ca abia astept! Mai e juma de ora....
Si ne luam noi cu vorba..taca taca.....taca taca....21.03. Ehh....e stiut faptul ca ora asta e asa...orientativa....tre sa inceapa....ca doar lume e adunata ca la urs!
21.20....incep intrebarile....."sigur aici?"..."Poate de joaca in Laptarie!"....
Ma duc la intrare ...si vad afisul.....maaareee, pe fond galben scris cu negru "Dagostea dureaza 3 ani...Petrecere de dovort"...doua puncte paranteza inchisa si.....biletele se gasesc la bar!
Stiti reclamele la masini...cu pretul mare fata tva...si intr-un colt miiicccc, scris pretul cu tva? Eh ...asa era scris..."biletele se gasesc la bar".
La bar ni se spune ca piesa se joaca....a inceput deja....de la 21.00....
"Aha, unde?"
"In coltul terasei, dupa gardul negru!"
E 21. 40....hai sa mai luam un pahar gigant de bere....
Acu, nush sigur daca dragostea dureaza fix 3 ani, dar ce pot sa spun cu siguranta e ca la dragoste n-am vazut coada, la bere este intotdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu