marți, 21 iulie 2009

Campanie antinesimtire

Am o meserie care-mi permite sa ascult radio...mainile merg....urechile asculta. Nu ascultam un anumit post. Azi am ascultat de exemplu Europa fm si am aflat ca au o campanie...nush cand a inceput si nici cat o sa dureze, dar dupa parerea mea, e exact ce-i trebuie bucuresteanului.

In linii mari, campania vrea sa zica ceva de genul...daca nu vine Mahomed la munte, vine muntele la Mahomed. Adica tu, nene(sau tanti!) care te afli la volanul masinii personale si-ti desfaci pachetul de tigari, nu mai arunca ambalajul pe geamul masinii, uite!!...noi stam in intersectie cu un cos de gunoi. Venim noi la tine...decat tre' sa dai drumul gunoiului in cos!

De ce e atat de buna ideea???????? Nu cred ca tre' sa mai raspund!
In fiecare dimineata vad "domnii" in statie la 86 cum isi fumeaza tigara si isi beau cafeaua in timp ce asteapta ratbul. Vine masina si ...arunca paharul...unde apuca, numai in cosul care se afla sub nasul lor, nu! Cred ca asta se intampla in multe alte statii, si nu numai!
Eram ieri in statie la Bucur....o dubita parcata mai mult pe carosabil decat pe locul prevazut pentru parcare si....coji de seminte, mucuri de la vreo douaj' de tigari si flegme pe jos...de o parte si de alta a dubitei! In dubita doi melteni, mi s-a facut scarba!
Nush, dar asa i-as lovi pe astia cu o amenda si nu orice amenda...una s-o tina minte! Sa zicem... salariul lor pe o luna? Sau ore de munca in folosul comunitatii, sa vedem le convine sa adune resturile altor nesimtiti!?

Stiu...fac pe lupul moralist, dar daca e ceva ce nu fac nici in ruptul capului...nu arunc pe jos...nimic! Daca m-ar cauta cineva in geanta, pe langa portofel, pix si alte chestii .... am o groaza de hartii, ambalaje, pungi.
O fi chiar asa de greu sa ne respectam noi...pe noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu