marți, 7 iulie 2009

Concluzii...

...dupa weekend:

-pentru cei din provincie: un chinez, o persoana de culoare sau o femeie care poarta valul reprezentativ femeilor musulmane sunt inca o curiozitate, la fel se intampla si in cazul mersului cu metroul. Mi-am amintit de mine, cand m-au adus prima data ai mei in Bucuresti.

-exista femei romance care ii considera atragatori pe barbatii chinezi. E si o vorba " gusturile nu se discuta" deci nu discutam. Okey....nu pot sa ma abtin....si nu sunt rasista...dar cum dracu' sa-ti placa chinezii...sa spui sa sunt atragatori? Nush cum sunt altii, dar pentru mine sunt toti la fel....daca-mi pui 10 chinezi in fata, nu vad nicio diferenta, sunt identici! Da, cred ca sunt io superficiala!

-un metru de tequila (ce-i drept in combinatie cu berea) poate face pulbere 4 gogeamitea
barbatii. Adica ceva de genul bere+tequila=not love.

-replicile cu care barbatii agata in baruri sunt aceleasi de pe vremea lu' tataie. Alti barbati decat cei cu tequila...cei cu tequila sunt ai nostri!

-verigheta te face sa te simti ca o ciumata (scuteste de multe explicatii).......ceea ce e foarte bine!...atunci cand este "seara fetelor". Este de ajuns sa se afle ca una este maritata, niciuna din gasca nu a mai fost abordata! O yeah!!

-nu am pic de conditie fizica, trebuie sa ma pun neaparat pe alergat, parcul e destul de aproape. Deci imi mai trebuie vointa...

-dupa 2 zile de nesomn, am nevoie de cel putin 12 ore de odihna. Ohh!...unde-s zilele cand dupa 3 ore eram fresh! Am imbatranit??

"la pirati" din Bucuresti nu are nicio treaba cu "la pirati" din vama veche.

-dar cu toate astea ... mahmureala, ohh mahmureala!...am aflat ce inseamna!

Un comentariu:

  1. sunt o provinciala careia ii plac chinezii la nebunie...cel mai mult ma fascineaza ochii lor...cand eram mica ma deghizam in chinezoaica.Nu am cunoscut oficial nici un chinez pana acum, in schimb am avut ocazia sa dansez cu un chinez, cam plinut ce-i drept, dar mai conteaza...e chinez

    RăspundețiȘtergere