vineri, 19 iunie 2009

Repetitia mama invataturii!

Vi se intampla sa va intalniti cu un om si de fiecare data cand va vedeti sa vorbiti despre acelasi lucru....
Ei bine, mie mi se intampla! Norocul meu e ca ne intalnim rar ....
La inceput am crezut ca din lipsa de subiecte de conversatie, dar faza e ca el chiar e interesat de ceea ce vorbim. Discutia de obicei are loc in mijlocul strazii si decurge cam asa...repet...mereu....
De cum ma vede isi pune mana la gura in dreptul dintilor din mijloc si asteapta...
-Ah, nu iar!...zic io..
-Ba da, ca am uitat!
Si incep....
-Incisiv central....
...muta degetul inca un dinte spre dreapta...
-Incisv lateral...muta iar.....
-Canin...muta ...premularul 1....muta... premolarul 2....muta... molar 1, muta...molar 2...muta.. molar 3....deja are toata mana bagata in gura.
Vrea sa repete....dupa canin, a uitat....il ajut...
-Uite ma doare asta acum!..zice.
-Probabil o carie, du-te la un control!
Apoi ma intreaba care-i treaba cu fiarele alea de le poarta toti de la un timp....
-Sunt la moda fiarele alea... il trimit iar la ortodont...pentru mai multe detalii...
Dau sa plec....si ....
-Stai, mai spune-mi o data....si iar isi baga mana in gura....ii repet ....
Gata ...pot sa plec.
Si ce credeti ..m-am intalnit cu el..zilele astea. Era in masina. Ma lasa sa trec... imi indrept privirea spre el pregatindu-ma sa dau din cap in semn de multumire cand.....da mah!!!......era deja cu mana la gura!
Bah, esti nebun???....cadea-ti-ar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu