marți, 23 iunie 2009

Noi si copiii lor..

De cand am intrat si io in randul femeilor serioase, adica maritate, sunt bombardata din toate directiile cu acelasi tip de intrebare:
"Si la botez cand dansam?"
"Pe tine cand te vedem cu unu' asa mic?"
"Si nimic, nimic inca in burtica?"
Bai, nush ce au oamenii astia cu mine? Imi plac copiii, chiar imi plac....3...4 ore.....o data pe luna!
Tinand cont ca majoritatea prietenilor nostri casatoriti au ajuns la statutul de parinti, petrec destul timp in compania acestor mici fiinte...Sunt simpatici, chiar dragalasi, bai frate, dar dupa cateva ore.....obosesc! Io.....obosesc, ei s-ar mai juca, ar mai alerga....dar cu cine...ca abia imi mai trag rasuflarea!
Si sunt asa, ordinea e total aleatorie...la Pitesti il avem pe Luca, la ultima intalnire cu el, intram noi in camera, afisand un zambet cat mai laaaarrrggg.....iar el??.....se pune pe plans...si plange...si suspina.....si nu se mai opreste! Am iesit, a mai plans vreo 5 minute.... Halal incurajare!
O avem pe Ruxi, mica, frumoasa si ......rasfataaaattttaaaaa!.....daca o lasi ti se urca in cap, la propriu, mie aproape reusise! Recunosc, dintre toti, ea ma oboseste cel mai tare si cel mai repede!....un titiez care are codite, asta este!
Gemenii, Mihaita si Gabita....astia se bat intre ei, n-au treaba cu restu' lumii! Da' Doamne fereste, sa te bagi sa-i desparti! Am facut greseala asta.....pffuuaaa...toti dinozaurii, masinutele si tanculetele zburau spre mine......teroristi!
Il avem apoi pe.....nume de cod "Printisorul"...are cateva luni, de el imi place mereu! De cate ori l-am vazut dormea!
La Craiova, o avem pe Tania, deja o domnisoara care stie exact ce vrea de la viata. Daca nu o imbraca mami in rochita refuza sa mearga la gradinita.
Ca orice familie, si familia mea are un geniu....Vladut. De la 3 ani stie sa zica ....de exemplu... 597(cinci sute nouazeci si sapte)...acu' cred ca stie si cu mii....aaaa si stie si sa citeasca! Nu prea suntem prieteni, si asta nu pentru ca nu mi-as dori io, ci pentru ca el nu se imprieteneste asa.....cu oricine!!!
Si mai sunt cativa.....dar sa revenim, vreau un copil! Cu siguranta ca da! Si nu unu, vreau doi! Stiu si ce nume vor avea, ce sporturi vor practica....decat ca pana atunci...copilaresc! Pardon...copilarim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu