vineri, 26 iunie 2009

Regele a murit, a ramas povestea!

Elvis, Freddy, Lenon, Jim Morrison, Kurt Cobain si acum Michael....fiecare in parte o legenda. Inchipuiti-va ce suita incredibila de voci si personalitati are Domnul langa el!
La serviciu, la banca, in supermarket, in tramvai....peste tot am auzit povestiri despre ce inseamna Michael pentru fiecare dintre cei ce-si depanau amintiri.
Stiu ca la inceputul anilor '90 tinerii erau impartiti in doua tabere: rockeri si depesari....dar si unii si ceilalti aveau casete cu Michael.
Ce a insemnat Michael Jackson pt mine?....In '82 aprea "Thriller"... un an mai tarziu urma sa ma nasc io. Abia dupa ultimul an de liceu am inceput sa ascult mai des si sa-mi placa muzica lui....asta e....anturajul. Nu am avut palarie ca a lui, nu imi puneam un siret pe post de suvita, nu am purtat pantaloni lungi pana la glezne cu sosete albe...nimic din toate astea.....dar cunosc oameni pentru care moonwalk-ul era piesa de rezistenta la chefurile din anii '90.
Adevarat, idolul unei generatii a apus! Ne raman insa, noua tuturor, muzica si povestea lui Michael Jackson. This is it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu