luni, 8 iunie 2009

Buhuhu!

Fac ochii cat cepele si urechile palnie de cate ori aud vorbindu-se despre fantome sau tot felul de subiecte care te fac sa ti se ridice parul pe sira spinarii. Am si o emisiune de acest gen pe care o mai urmaresc: Fenomene stranii, pe Discovery.
Sotul meu nu intelege...daca mi-e frica, de ce ma mai uit?? I-am explicat ca e la fel ca si cu otv...spun in stanga si-n dreapta ...ce televiziune de cacao....dar nush cum fac ca la 2-3 saptamani ajung sa butonez telecomanda pe la programul 35 ..36 si iar ma minunez de oamnenii inteligenti pe care-i vad acolo!! Deci nu-mi place, dar ma uit.....mi-e frica, dorm cu lumina aprinsa sau il pun pe sotul meu sa vorbeasca cu mine in timp ce sunt la wc, dar .....ma uit!!!
Asa...si ma trezesc io povestind unei prietene cat de tare a fost ultima emisiune ce m-am mai speriat si ce urat mai facea fantoma .....apoi incepe ea! Daaa, si-mi spune ca ea are la munca o fantoma! O fantoma prietenoasa, ce-i drept, decat in tura de noapte isi face simtita prezenta(ziua e foarte, dar foarte cuminte, nici n-o simti). Noaptea, in schimb, incep sa se miste obiectele intr-un mod destul de suspect, bate vantul prin camera...si tot asa. Si se duce prietena mea la toaleta sa-si pudreze nasul...cand ce sa vezi(auzi, mai bine zis) fantoma isi facea nevoile! Da dom'le....incepe apa sa se traga singura!
Ce nas...ce pudra....fuge si striga dupa ajutor... vine colega.....si ce sa vezi ?? Incepe sa curga apa din tavan......daaa, si-a facut fantoma nevoile in pod, acolo nu are curaj sa o deranjeze nimeni in momente atat de intime!!
Ce sa mai zic, sunt o norocoasa, io am fantome decat la tv!!

Un comentariu:

  1. Stai sa ma vezi pe mine cand urmaresc emisiunea cu fantome:cocotata in varful patului,incolacita toata,cum strang plapuma din toate incheieturile........mama, nu-i doresc nimanui sa fie in pielea mea in momentele acelea de spaima....dar stii e irezistibil, nu ai cum sa nu te uiti...si....adorm cu greu si cu plapuma pe ochi...si se mai deruleaza inca o data scenariul groazei in mintea mea pana sa ma ia somnul.........si incep visele care te transpun prin cotloane si unghere nebanuite....si ma trezesc dimineata si-mi arunc privirea pe geam si-mi spun in gand: ce urat am visat......bine ca nu s-a intamplat cu adevarat....huh....sunt acasaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere