marți, 22 decembrie 2009

Fara titlu

Sunt decat de o zi in vacanta si deja imi dauneaza. Daca m-ar auzi sefa spunand asa ceva, cu siguranta m-ar declara angajatul anului.
In ce fel imi dauneaza? In primul rand pentru ca nu pot adormi inainte de 12 noaptea si evident nu ma pot trezi inainte de 10 si in al doilea rand am prea mult timp liber (nu sunt obisnuita cu atat timp doar pentru mine) Asa ca improvizez...citesc (recitesc "De veghe in lanul de secara"...cado'), am timp sa mai dau si pe aici si ma uit mult la tvu. Da, dom'le butonez, butonez in dracii aia mari! Aseara am minerit ...emisiunea lui Capatos. Nu am vazut niciodata emisiunea lui ...pana aseara si a fost de ajuns ca sa ma convinga sa nu ma mai uit in veci. De ce? Pai, simplu! Subiectul m-a dat pe spate! Era vorba despre una Mara Banica si unu' Nanu si mai nush cum, fosti iubiti, care se acuzau in emisiune ca si-au incendiat unul altuia masinile, motoarele....Mara asta cica, e jurnalista si vorbea cat de cat coerent si corect d.p.d.v. gramatical. Bai nene, dar baiatul ala Nanu era de o prostie...ceva greu de inchipuit. Bai, omu' habar nu avea sa vorbeasca romaneste. A zis ceva de Dorobanti asa ca mi-am inchipuit ca e vreun baietel de bani gata, dar apoi a zis ca locuia impreuna cu parintii in Ferentari. Deci e clar...un alt analfabet de Dorobanti! Tipul mai dadea si detalii despre viata intima ce o avusese cu domnisoara jurnalista. Ceva cu niste casete cu ei doi facand sex, puse pe net!
Bine...acum sa nu creada cineva ca domnisoara ziarista e vreo usa de biserica, in sensul ca se despartise de Nanu asta de o saptamana si aseara in timpul emisiunii deja locuia cu viitorul ei sot!
De ce insist atat cu circul asta? Nu pentru a face contrareclama emisiunii lui Capatos! Altceva vreau sa spun...bai,oamenii aia isi strigau cat de nefericiti au fost in relatia pe care au avut-o! Isi strigau cat de mult s-au chinuit unul pe altul! Cat de mult se urasc, atat de mult incat doresc sa-si dea foc!
Tragic este ca am in jurul meu o gramada mare de oameni care stau in relatia pe care o au doar de dragul de a avea o relatie. Fratilor, nu dureaza o vesnicie sa-ti dai seama ca cel de langa tine e un dezaxat, sau cea de langa tine e o psihopata! Decat o relatie cu astfel de oameni, mai bine nimic! Si mai tragic este ca ei defapt constientizeaza ca sunt in mocirla, dar se complac!
"Vreau sa tin pe cineva in brate de sarbatori." mi-a spus unul din amici. De ce sa vrei sa continui o relatie doar ca sa nu fii singur de Craciun? Atunci poate nici de Paste nu o sa vrei singuratate, la vara la mare poate nu vrei sa mergi singur, de ziua ta iar nu vrei sa fii singur...si uite cum vine iar Craciunul! Si asa te complaci intr-o relatie pe care nu ti-o doresti defapt.
Stiu e usor sa vorbesti atunci cand ai langa tine omul potrivit, omul care sa te completeze pana in cele mai mici detalii, omul care sa te iubeasca asa cum esti, dar nu poti avea parte de rai daca nu renunti la iad!
Dupa toate astea m-am intors catre sotul meu(care sforaia prin toti porii) si l-am strans tare, tare in brate. Raiul exista!

3 comentarii:

  1. Recitesc si eu De veghe, de fiecare data cand termin (in sfarsit!) cele doua-trei aparitii noi care salasluiesc cate o juma' de an pe etajera de la baie...Am o dedicatie de la un prieten bun si drag pe prina pagina, care imi aduce aminte de liceu.
    Scrii frumos, iar mie imi parerau ca am fost la teve. :) M.

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea, "Decit" se foloseste doar in propozitii negative, de ex Nu am decit 10 lei. In forme afirmative, spui "Am DOAR 10 lei". si la ultima postare ai facut aceeasi greseala. e pacat sa strici textele cu asemenea greseli, scrii destul de bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi o sa tin cont!...aceeasi greseala o fac si in cazul "din cauza"/"datorita"!

    RăspundețiȘtergere