duminică, 6 decembrie 2009

Bine am revenit!

Asa...din cand in cand mi se face pofta sa mai aberez! Si ohohoooo...trecu ceva timp!

Ce am mai facut?
Mi-am luat permisul de conducere...din prima incercare! Credeti-ma, exista Dumnezeu! O intreaga aventura ...aaa, nu, nu am omorat pe nimeni la proba practica! Si stati linistiti...sunteti in siguranta...conduc foarte rar!

Am gatit! Da...saptamana trecuta! Nu zic ce, ca sa nu va fac pofta! "Fabuloasa"... termen folosit de sotul meu dupa ce a terminat tot ce i-am pus in farfurie! Io stiu ca nu a fost asa de "fabuloasa"... ca doar am mancat si io odata cu el, dar ii place sa ma incurajeze! Si merge...am pus un pui la dezghetat...gatesc iar. Ce gatasc? Inca nush...sa vedem ce iese! Oricum...ceva cu pui!

Aaaa si am un nou hobby....sau obsesie...sau nush cum sa-i zic! Am doi prieteni...un el si o ea...ambii singuri....ambii doritori de o noua relatie. Care-i rolul meu? Ei zic ca nu am niciun rol(asa zic ei!)...nu tre' sa fiu de acord cu ei! Stiu...am indeletniciri din cele mai serioase! Ce Geoana, ce Base, ce alegeri, ce dezastre naturale, ce inundatii... ce-s cu parcariile astea? Chiar am lucruri serioase la care sa ma gandesc cum sa le rezolv! Vreau sa fiu Cupidon!... sau macar ajutorul lui Cupidon!

Hai, bafta mie! Gatesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu