miercuri, 1 august 2012

Prea la moda, prea de la tara! by "Al meu sot"


"Si a inceput vara! Imi zice tipa care tine blogul asta  "daca vrei sa vezi cum e treaba cu moda uita-te la pustani...astia mereu sunt la moda". Asa am priceput ca vara asta in Spania sunt la moda steagul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord (ce-mi plac glumele mele, ha ha) si craniile suparate, zambitoare, sclipitoare, nu conteaza...os pe os sa fie.
 Acum 4 ani mi-am cumpart "tricoul meu favorit". De atunci n-am reusit sa-l inlocuiesc cu altul 'mai favorit', asa ca, pana sa inceapa vara asta, inca imi placea mult mult mult; adica mult de tot, ce sa mai...cum zice romanul (vezi paranteza cu ha ha). Si odata cu vara a inceput si tragedia...tricoul meu favorit are pe piept un steag mare de tot al...Albionului (ce vrei?! talentul) si pe spate o pasare suparata cu un craniu si mai suparat (doar v-am spus ca e frumos rau tricoul) (ce-mi mai plac parantezele)(scuze). Asa ca, fara sa vreau, m-am trezit prea la moda!!! Pe cuvant-sunt cel mai la moda din orasul in care traiesc; nimeni nu le are pe amandoua; ma invidiaza toti pustanii, se uita la mine ca la un babalac in decapotabila rosie.
Vorba reclamei la laptarese-"Prea la moda, prea de la tara!"...."

Inchid ghilimelele.....ce vreti...l-a lovit talentul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu