vineri, 3 august 2012

Pe scurt! DA!

S-am fost si-n tara. In Romanica noastra cea de toate zilele! Caldura mare, n-am ce zice!
Intr-o sedere de aproape 4 zile..cate sa faci? Intai afacerile..drumuri, drumuri si iar drumuri... tot un du-te-vino inca sunt ametita....si apoi distractia. Am impartit cadourile, am dantuit la nunta, am dormit cate 3 ore pe noapte (buna metoda de a pierde cateva kg!) am vazut prietenii...nu pe toti ... timpul bata-l vina!
Si am fost si la vot.  Ca deh, asa cad unii ca picati de pe alta lume...nu ca in Spania apele ar fi mai linistite!

Cum s-a nimerit, cum s-a potrivit... impinsa, fortata, legata ... am fost! Al meu sot ca "tre' sa profiti, n-ai cum sa nu te duci" (da, dintre noi doi el citeste mai multa presa romanesca!) si cand a vazut ca nu are cu cine se intelege a aplicat  metoda santajului  sentimental... vara-mea ca ea are buletinul gaurit (felicitari, doamna T.!) si s-o fac pentru ea...Si uite asa am zis DA!Am votat! DA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu