duminică, 16 ianuarie 2011

Febra Facebook!!!

N-am mai trecut de mult pe aici, dar cum spuneam am intrat intr-o noua faza! Stiu ... a aparut pana si filmul cu tema ...Facebook, dar asta e, la unii pana si Facebookul ajunge mai tarziu!!

Precum un copilas care a primit o jucarie noua, asa ma simt! Si nu orice jucarie ... o jucarie cu care la inceput nu a stiut cum sa se joace, dar cu timpul descoperind-o nu o mai poate lasa din mana!
Mai exact de vreo doua saptamani de cand mi-a zis o prietena sa-i dau odata "accept" pe Facebook numai asta fac...stau pe Facebook!!! Nu mi-e foame, nu mi-e sete, doar Facebook!

Pana si al meu sot a inceput sa protesteze... Ca nu-l mai pup, ca nu-l mai jigaresc cand ii este lumea mai draga ,ca nu-l mai smotocesc, ca parca nici in brate nu-l mai strang asa de strans, ca nu-l mai ciufulesc, ca nu ..., ca nu..., ca nu.... Ce sa mai... mi-a spus ca, oficial, se simte neglijat! Si in afara de asta nu mai are loc de mine la calculator... Asta e, Facebook!!!

Stiu si de ce imi place asa de mult....de cand am plecat din tara, legatura cu prietenii se facea mai greu...Da, exista telefonul si messengerul, dar Facebook e altceva... e aproape in timp real!!

Aaahhh...parca Romania nu mai e asa departe!!!

3 comentarii:

  1. asa-mi spune si al meu sot cica io stau pe facebook iar el in bucatarie............de se mai inverseaza rolurile

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Mai bine, vazandu-me pe noi asa..."dependente"...ei nici nu or sa vrea sa auda de cont pe facebook...ca doar nu vor sa se prosteasca ca noi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua.
    Doriti sa faceti schimb de likuri cu blog.TutorialeRO.com?
    Daca da astept un raspun cu numele cu care doriti sa fiti trecut.
    Eu doresc sa fiu trecut cu numele TutorialeRO.
    Multumesc.. o zi placuta va doresc

    RăspundețiȘtergere