marți, 16 februarie 2010

Uhhh!!!

Azi am luat prima tranta pe anul asta. Io, o dubita, un maldar de zapada inghetata si intre maldarul de zapada si dubita... aleea pe care trebuia sa merg. Alee inghetata! Asa ca inevitabilul s-a intamplat! Injur, ma vait si cand injuram si ma vaitam mai cu foc aud:"Aveti nevoie de ajutor? Dati-mi mana sa va ajut!". Ridic privirea si ce vad? Un baiat la vreo cinspe, saispe ani intinzandu-mi mana in ajutor!
"Nu, mersi, pot si singura!" si m-am ridicat cat de sprinten am putut!

"Aveti?...dati-mi?...va ajut?"....what the fuck???

OK, de la o vreme sunt copilasi prin fata blocului care atunci cand ma vad imi dau cu saru-mana si-mi vorbesc cu 'dumneavoastra', de cand m-am maritat parca si majoritatea barbatilor tot cu saru-mana ma-ntampina...ok!...sa zicem ca inteleg! Dar tanarul acela ce-a avut cu mine?
Tot drumul pana la munca, la munca ....chiar si acum sunt sigura (deci, niciun dubiu!!!) ca acel baiat mi s-a adresat cu pronumele de politete pentru ca este un tanat foarte bine educat!
Niciun dubiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu