luni, 1 martie 2010

Happy martisor!

Mie! In sfarsit! Bah, e greu, e greu al dracu'! Io nush cum rezista vegetarienii?

1.Faza cu apa...nu mi-a iesit! Beau, dar maxim un litru si asa am probleme ca ma ia nevoia fix cand nu tre' (stii ce-nseamna sa cauti buda in magazinul bucur obor, cand nu mai poti face nici macar un pas?).

2.Ne-am hotarat sa tinem cura de detoxifiere...acu' fix doua saptamani. Zic "ne-am hotarat", dar recunosc ca am fost mai mult fortata. Am zis ca tot incepe postul sa curatam si noi matul....si asa a fost! Doua saptamani pline de: morcovi, telina, sfecla (si tot restul neamului radacinoaselor), banane (scumpe, dar daca ajungi in kaufland la 10 fara 10 le dau la juma' de pret!), kiwi, mere (iac!), portocale si cereale, multe cereale cu toping de seminte de dovleac crud-uscate, de floarea soarelui, de susan (google ca sa vedeti pen' ce-s bune, la mine stie al meu drag sot) cu iaurt (asa-mi place!)! Dupa o saptamana am facut peste cu legume la cuptor, bah parca am vazut pe Dumnezeu, altceva dom'le... macar arata a carne ca la gust...cat gust poa' sa dea un piculet de sare (si piculetul ala dupa multe negocieri)! In rest apa, ceai si... cam atat!

3. Azi... gata! Carnita, suc (acidulat!)... si dulce... asa de dulce cum e Marsul! Aaa... si inghetata!

Cu apa inca ma mai chinui, nu renunt, poate, poate s-o prinde ceva (cum ziceam, tratament!), dar cica o sa mai tinem o cura d'asta detoxifianta la sfarsitul lui martie!
Azi e 1...asa ca happy martisor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu