joi, 4 februarie 2010

Ce ziceam?

Azi toata ziua m-am "laudat" io... pe mine. Nu degeaba, am avut si motiv...la cele 40 de grade(aseara, ce-i drept, dar si de dimineata la fel de fierbinte ma simteam!) la ce stelute galbene (nu verzi!) am vazut toata ziua, la ce nas rosu de atata suflat am, la cat am stranutat incat a inceput sa ma doara in gat si la ce ochi bagati in fundul capului am avut azi...niciun pic de durere de cap!
Da... cu asta m-am "laudat"! Si cum ma "laudam" io aseeaaa...o data...apoi inca o data si inca o data plimbandu-ma si gesticuland nus' cum ma trezesc cu teasta lipita de coltul peretelui!

Ba stiu cum... n-am vazut cainele (acu' am caine la munca, caine disperat sa roada sireturi!), adica l-am vazut, dar prea tarziu... si vrand sa-l sar (ocolesc, feresc!!!) m-am dezechilibrat si m-am sprijitit olecuta cu capul de coltul peretelui!
Acum am un mic corn. Ce ziceam? Nu, nuuuu... nu ma doare capul!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu