sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Declaratie de dragoste...

Io in buda, ei la usa asteptanda sa termin io. Unu' se destainuia celuilalt....
Individu' nr.1:
"Bah, p**a mea, are ceva fata asta! P**a mea... intelegi, ma simt excelent... si sunt cu ea, p**a mea, de ceva timp, p**a mea...intelegi, stii cum e cand stai cu cineva, p**a mea, mult timp, p**a mea, incepi sa te plictisesti!"
Individu' nr.2:
"Ihmmm..."
Iar nr.1:
"P**a mea, ma suna, vorbim orice, oricand, p**a mea...intelegi, e altceva... "
individu' nr. 2:
"Da, mah..."
Iar nr.1:
"P**a mea, il are pa vino-n-coa'...intelegi? Ma duc pa la ea, p**a mea, vine pa la mine! P**a mea, e tare fata, p**a mea, chiar imi place...chiar imi place, intelegi?"

Oare ea stie? La urma urmei o iubeste...in p**a lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu