joi, 21 ianuarie 2010

Gospodina-i gospodina...

mai ales cand are musafiri...si aici vorbim despre mine!
Da, am un musafir, doar unu, dar e un musafir-bebelus! Nuuu, nu va ganditi la bebelusul bebelus! Bineee exagerez, in sensul ca nu poarta pampersi, vorbeste... doar ca inteleg si nu prea inteleg ce spune (e si un pic spaniol!) dar mai ales e bebelus pentru ca e chel in gura! Omu' a venit sa-si puna dintii la noi, la Romanica, nu de alta da-i mai ieftin!

Acum io nu m-am uitat in Dex ca sa vad ce inseamna gospodina, dar dupa parerea mea (doar a mea!) o gospodina ar trebui sa stie, mai ales, sa gateasca! Si cum asta e "punctul forte" al meu...si cum lui ii trebuie un regim alimentar special...sunt cea mai buna gospodina!

Meniul nr.1: iaurt, pateu, ou fiert moale, moale, moale, branza topita si ceai! Delicios!
Meniul nr.2: ciorbe, dar pentru ele nu-mi asum niciun merit! Am contribuit minor la realizarea lor. Delicioase si ciorbele!
Meniul nr.3: legume fierte si pasate, sare si piper dupa gust, peste care am pus si un pic de bulion pentru culoare! Aaaa... si carnita fiarta si pasata si ea alaturi de legume! Delicios!
Meniul nr.4: piure de cartofi cu sos tomat pe deasupra si aroma de pulpe de pui, adica lui i-am pus decat sosul, noi am mancat si pulpele! Delicios!
Meniul nr.5: as vrea io!

Si mai sta vreo saptamana!
Am nevoie de o carte de bucate, sau mai bine zis... am nevoie de mmmaaammmmaaaaaaaa!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu