duminică, 15 iulie 2012

Exista si o parte buna...

daca o cauti cu tot dinadinsul.
In Spania ca si in tara, banuiesc, a inceput sezonul reducerilor.
Nu sunt o "shopalchoolica", dar cand preturile se reduc intre 50 si 70% ...incep sa ma uit si eu prin vitrinele magazilelor.
De ceva timp am inceput sa aud cum ca as avea nevoie de niste incaltari noi...Sunt genul de persoana care schimba o pereche de pantofi doar daca sunt facuti ferfeniţe. M-am uitat prin oras, nimic! Si cand zic nimic...ma refer ca nu aveau numarul meu.

Zic: "-Las' ca mergem in centrul comercial, acolo gasesc sigur."
Dupa cateva ore, niste tricouri cumparate, o pauza de o bere si alte tricouri cumparate... tot nimic! Acum intelegeti care-i treaba cu "facuti ferfeniţe".

 Zic:"-Doar nu am intrat in toate magazinele din oras, mai incercam  (al meu sot si eu!) maine in magazinele din oras!" Maine s-a facut poimaine si tot asa....al meu sot a cedat nervos. M-a lasat singura! Eu, singura, la cumparaturi = cumpar ceva ce nu o sa port niciodata! Si ca sa fiu sigura de dezastru mi-am cumparat doua perechi de tenesi, ca doar sunt reduceri, nu?
Ajung acasa, ma mai probez o data si ma pun pe plans! Ca imi fac piciorul mare, ca nu-mi place culoarea, ca...ca...ca....
Exasperat si neintelegand de ce mi i-am cumparat.....imi zice: "Maine mergem sa ii returnam!"

Poate sufar de complexul imigrantului, dar in toate celelalte magazine banii se returneaza integral in cazul in care te razgandesti cu privire la produsul cumparat. Eh, in magazinul de unde facusem eu cumparaturile, nu!  Puteam decat sa schimbam produsul. Asa ca dupa o ora si  vreo14 euro in plus am iesit din magazin cu zambetul pe buze si Converşi in picioare.

"-Macar ti-ai luat Converşi, altfel nu te-ai fi-ndurat!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu