duminică, 14 noiembrie 2010

Improvizam...

Unde-s zilele alea in care stateam in noiembrie in tricou prin casa? Abia acum imi dau seama cata risipa de energie se face in tara cu sistemul..."caldura la comun"!!!
Aici... doua , trei ore dam drumul la centrala seara si atat! ...nu de alta dar, costa! Nu mai spun ca avem asa un noroc ca pe partea cu dormitorul nu bate niciodata soarele, ce sa mai!...te simti ca-n congelator! Asa ca improvizam...Si ce ne-am gandit noi, ca tot era asa un soare afara ca mai... mai te imbia la plimbare asa ca noul format corp expeditional "Ruavieja" ... a fost la munte!
Un drum de o ora cu masina pana la poalele muntelui...si inca vreo 2 ore de urcat pe picioare (in ritmul meu!!) pana in varf. Si iata...


Pe drumul de intoarcere ne spune prietenul nostru spaniol..."Daca vrem putem innopta aici...mai jos e un refugiu!"
Intrebare!! Daca ti-ar spune cineva cuvantul "refugiu" la ce te-ai gandi? Cum arata un refugiu pentru tine?
Refugiul pe care l-am vazut in niciun caz nu arata ca cel pe care mi l-am inchipuit!
Ganditi-va la o cabanuta undeva in creierii muntilor, o cabanuta unde nu locuieste nimeni, dar defapt poate locui oricine pentru cateva zile...gratis. O cabanuta cu semineu, paturi, un panou fotovoltaic pentru a genera curent, bancuta cu masuta afara pentru a putea lua masa. Singura conditie pentru te putea bucura de refugiu e sa lasi totul asa cum ai gasit, adica curat!
Acelasi prieten spaniol ne-a spus ca si in Romania a intalnit un astfel de refugiu pe langa Campulung Muscel. Nu stiu, eu nu am auzit!
In orice caz deja ne-am programat un sfarsit de saptamana la cabanuta (chiar daca tre' sa urc pana acolo!!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu