miercuri, 17 noiembrie 2010

Da, ma simt ca acasa!

Da, mah astia-s peste tot! Oameni incapabili pusi in spatele unor birouri....
Credeam ca plecand...o sa scap de aceasta specie care te pune pe drumuri!

Ma duc acu' vreo 10 zile sa-mi iau net de la Orange, internet mobil, platesc 35 euro (tarif pentru o luna de internet!) si apoi ma duc acasa, intru pe net, iar dupa fix 10 zile...mi s-a terminat soldul!
Azi ma dus din nou la Orange, platesc alti 35 euro si o intreb pe domnisoara din spatele biroului de ce mi s-a terminat soldul asa de repede, doar platisem internetul pentru o luna!
"Pai, trebuia sa suati la 1414 sau sa intrati pe net si sa trimiteti mesaj la 470(cu un anumit text!) ca sa activati o optiune si astfel aveti o luna, asa daca nu ati sunat sau nu ati trimis mesaj v-a luat 3,90 euro/zi!"...zice ea.
"Domnisoara, e prima data cand aud asta! Pana acum plateam 35 euro si aveam internet o luna intreaga, fara sa mai activez vreo optiune. Dumneavoastra nu o puteti activa?"
"Nu!"
In fine...imi scrie pe o hartie unde tre' sa sun sau unde tre' sa trimit mesaj...
Ajung acasa...intru pe net si trimit mesaj la 470 (cu anumitul text!)...primesc mesaj ca am sold insuficient pentru a activa optiunea...net/luna. Sun la 1414, imi rarpunde o tanti...si-mi zice ca nu la 1414 tre' sa sun ci la 470. Inchid, sun la 470, imi raspunde un nene si-mi zice ca intr-adevar nu-mi poate activa optiunea pentru ca mai devreme am folosit internetul si mi-au fost luati 3,90 euro.
"Pai, am folosit internetul ca sa trimit mesaj la 470!"...zic.
"Da, asa imi apare si mie, dar nu mai am ce sa fac acum, v-au fost luati 3,90 euro pentru ziua de azi!"
Ii zic ca fata de la magazin m-a indrumat sa fac asa....imi zice ca fata de la magazin a gresit indrumandu-ma asa...si am ajuns amandoi la concluzia ca maine tre' sa mai platesc inca 5 euro (ca nu poti plati 3,90, plata minima e de 5 euro!!) ca sa pot avea net o luna!

Aaaa, home sweet home!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu