miercuri, 16 septembrie 2009

Am inebunit io?

Si cand te gandesti ca mama ma voia "bancara"! Ce-i aia o "bancara"? Una care lucreaza la banca!
Toate bancile au ceea ce se numeste "reguli de siguranta"... siguranta clientului sau a bancii!?! Nu mai conteaza!
Io-client(adica mama, ca ea a fost azi la banca), vin la tine tanti care stai in spatele unui ghiseu si-ti inmanez un formular completat cu nume, prenume(mama), adresa, nume, prenume(expeditor), cod numeric secret(pe care-l stiu decat io-destinatar si cel ce mi-a trimis niste bani-expeditorul). Pana aici toate bune!
Dupa care urmeaza (aproximativ) :
" Numele expeditorului e scris incorect!".
Se uita pe formular..."Ba e scris corect!"
"Ba nu!" raspunde.
"Aceste e numele expeditorului, credeti-ma!"
"Imi pare rau, la mine scrie altceva, nu va pot da banii!"
"Adica, ce scrie la dumneavoastra?"
"Imi pare rau, nu va pot spune care-i diferenta!" Credeti-ma mama e iute la manie!
"Cucoana, asa-l cheama, exista o greseala! Toate celelalte sunt corecte, o fi inversata vreo litera si pentru asta nu pot primi banii!"
Se ridica de pe scuan si pleaca....si acolo a ramas! Mama a mai stat cateva minute, celelalte de la gheseele vecine stateau toate cu ochii-n monotoarele calculatoarelor si probabil se rugau ca mama sa nu vina la ele, clientii care mai erau in banca priveau toti ca la teatru!
Toata tarasenia s-a intamplat la BCRul de la Doamna Ghica.
Si da!...nu a putut primi banii! Pentru ca tuta nu s-a mai intors la ghiseu pana ce mama nu a iesit din sediul bancii.
Hazliu este ca mama a mai scos bani de la banca asta si i s-a intamplat acelasi lucru. Adica tanti de la ghiseu(alta decat cea de azi) i-a spus ca e o diferenta intre ce completase mama pe formular si ce avea ea in calculator si anume-traducerea din romana in engleza a numelui- "Alexandru" ... "Alexander" . Greseala facuta tot de o colega de-a ei...dar din alta tara!
Acu' io ma intreb...aste e respectarea regulilor(chiar si de siguranta) sau e prostie?
Sunt aproape sigura ca e prostie!

3 comentarii:

  1. Daca as lucra in domeniu bancar,chit ca as castiga bani , m-as simti foarte sec pentru ca nu imi spune nimic...birocratie si prostie

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam io ca nu sunt singura "norocoasa" care a avut de-a face cu acest minunat sistem...

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt reguli de siguranta proaste! am patit-o si eu, si nu o data. Si mai absurd mi se pare faptul ca nu poti afla care este diferenta dintre numele tau si ce scrie pe formular, oricum nu poti face nimic decat sa anunti expeditorul si sa corecteze el greseala... frustrant de-a dreptul!

    RăspundețiȘtergere