marți, 25 august 2009

Vama veche si hapciu!

Bai nush, as povesti ce misto e in Vama, ce vreme frumoasa am prins, ce de lume era, ce muzica misto se aculta inca!("La pirati" mai exact) ce carciumi au disparut si cate altele au aparut in loc, as povesti de noul "trotuar" din Vama(pista pentru biciclete a lu' Nuti)...da' nu pot!

Nu pot! Nu pot pentru ca la fiecate cinci secunde tre' sa-mi suflu nasul si sa-mi sterg lacrimile. Mai greu e cu echilibrul cand tre' sa stau in picioare, de aceea in ultimile 2 zile pozitia preferata e la orizontala, invelita pana la gat si cu o cana fierbinte de ceai la cap.

Da! Sunt racita! Sunt racita de cand m-am intors din Spania...intai nasul putin infundat...iah!...de la aerul conditionat!...apoi un stranut!...iah!...schimbare de aer...aerul de Spania e mai tare!(cica!).

Am fost sa-mi fac si analizele...gripa porcului, am zis initial....deoarece....febra, secretii nazale apoase...decat tuse seaca nu aveam, acu' o am si pe asta, dar decat io? Restu' nu au nimic....nici macar un hapciu!?!....nimic.
Oricum la cat de repede se dau rezultatele anlizelor la noi, daca aveam gripa porcului pana acu' eram... Aaa si inca nu am primit rezultatele...a trecut aproape o saptamana...
Sunt inca in viata...deci exista speranta sa supravietuiesc!
Hapciu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu