miercuri, 31 august 2011

Aici e...

Nu stiu cum se face, dar intotdeauna vestile proaste mi le dau spaniolii! Nush' ce roman a omorat sau a violat sau, daca era dintre aia "cumintei", "doar" a furat; "doamna" romanca de numai 10 ani insarcinata...ca unu' si-a sechestrat partenera, minora dealtfel, si a abligat-o sa se prostitueze...si cate si mai cate!

Eeee... azi a venit ziua cea mare: a venit bomba; ce doar italienii sa-l aiba pe Mailat? Noi, astia din Spania, ce avem? Ce nu suntem si noi romani pur-sange?
Pe scurt, un romanas get-beget a luat bebelusul din carucior (unii zic ca cu tot carucior!) si l-a azvarlit in Ebru (Ebru asta e un Olt mai mic!).

Bomboana de pe coliva...in momente ca astea nu prea e frumos sa amintesti de coliva, asa ca poate ar fi mai indicat...cireasa de pe tort (IIIEEEEE!!!), e ca totul s-a intamplat in Logroño(orasul meu, orasul meu, orasul meu!!!).

Nu e exact reclama care mi-o doream, dar macar acum nu tre' sa mai dau juma' de ora explicatii ce, cum, unde e orasul asta (al meu!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu